Μακροπρόθεσμα στη Φόρμουλα 1

Το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 χωρίζεται σε 21 αγώνες. Οι έντεκα διεξάγονται επί ευρωπαϊκού εδάφους, οι πέντε στην Ασία, οι τέσσερις στην Αμερική και ένας στην Αυστραλία. Υπάρχουν πολλές μακροπρόθεσμες επιλογές, όπως ο Νικητής στο τέλος της σεζόν σε ατομικό επίπεδο και η Νικήτρια ομάδα στη μάχη των κατασκευαστών. Για να κινηθεί κάποιος παίκτης στον σωστό δρόμο θα πρέπει πριν ποντάρει να έχει μελετήσει τις διορθωτικές κινήσεις κάθε κατασκευαστή στο εκάστοτε αυτοκίνητο γιατί από μόνη της η επίδοση του οδηγού δεν αρκεί.

Στοίχημα στις κατατακτήριες

Μία μέρα πριν τον αγώνα διεξάγονται οι κατατακτήριες δοκιμές, που ουσιαστικά κρίνουν το πού θα εκκινήσει κάθε οδηγός. Υπάρχει στοίχημα και στην εν λόγω κατηγορία που ουσιαστικά ζητάει ποιος οδηγός θα κάνει τον καλύτερο χρόνο στους δοκιμαστικούς γύρους εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου.

Ποντάρισμα στον εκάστοτε αγώνα

Σε κάθε αγώνα Γκραν Πρι η δημοφιλέστερη επιλογή είναι το ποιος οδηγός θα ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Για να ποντάρει κάποιος σε αυτό το στοίχημα επιβάλλεται να γνωρίζει τι έχει συμβεί στις κατατακτήριες δοκιμές και από πού θα εκκινήσει ο οδηγός που αποτελεί επιλογή του. Πέραν του νικητή υπάρχουν κι άλλες πολύ δημοφιλής επιλογές πονταρίσματος, όπως το αν θα βρεθεί κάποιος οδηγός στην τριάδα, ποιος θα κάνει τον ταχύτερο γύρο, αν θα εγκαταλείψει ή αν θα βαθμολογηθεί.

Βαθμούς παίρνουν οι δέκα πρώτοι. Φυσικά υπάρχει και η ειδική κατηγορία για το ποια κατασκευαστική εταιρία θα μπορέσει να κατακτήσει τη νίκη ενός αγώνα ή αν οι οδηγοί αυτής καταφέρουν να κάνουν το «1-2».

Ειδική κατηγορία το Head to Head

Η κατηγορία που κερδίζει διαρκώς πόντους όσον αφορά την προτίμηση των παικτών του στοιχήματος είναι το Head to Head. Με λίγα λόγια μια εταιρία προσφέρει δύο οδηγούς και ο παίκτης καλείται να επιλέξει το ποιος από αυτούς θα τερματίσει ψηλότερα. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές αγορές που συγκρίνουν διαφορετικούς οδηγούς κάθε φόρα. Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση παίζει καθοριστικό ρόλο η θέση που ξεκινάει κάθε οδηγός, κάτι που εννοείται πως επηρεάζει την απόδοση της επιλογής.