Γεια χαραντάν αναγνώστη μου. Διαμαρτυρόμουν για το φορματόνι του Μουντιάλ με τις 48 ομάδες. Αλλά, αναμετάξυ μας, πιο πολύ απόλαυσα τα Πράσινα τα Ακρωτήρια και τα Κουρασάο, παρά τα Βέλγια και τις Σουηδίες. Αλλά και πάλι, ανυπομονούσα να φτάσουμε στους «32». Και γιατί εκεί αρχίζει το στοίχημα το πραγματικό και γιατί θεωρούσα πως εδώ πλέον θα έχουμε τις καλές ομάδες και όχι τα λιμά.
Κούνια που με κούναγε και με ταρακούναγε, αναγνώστη μου. Πρώτο ματς στα νοκάου Νότια Αφρική – Καναδάς. Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά, έλα πάρε κι εμένα. Χίλιες φορές να δω Κανάλι της Βουλής, που εκείνη των ώρα δείχνει το Λυκόφως των Θεών, του Ρίχαρντ του Βάγκνερ. Κατάλαβες; Προτιμώ να δω όπερα. Προτιμώ να δω Βίκινγκς με κέρατα να τσιρίζουν.
Η Νότια η Αφρική μού φαινόταν ως η χειρότερη ομάδα του Μουντιάλ. Κι όμως, πήγε και κέρδισε τη Νότια την Κορέα και προκρίθηκε. Όσο για τον Καναδά, όταν παίζει με τους αλίμονους μοιάζει Βραζιλία. Όταν όμως καίει η πατάτα, μοιάζει με την ομάδα του χωριού μου, με τον μεθυσμένο στόπερ και τον σεντρεφόρ που καπνίζει τρία πακέτα Πέτρο Στήβεσαντ στην καθισιά του.
Αλλά τι να κάνουμε; Έτσι βγήκε το πρόγραμμα αγώνων. Η πρεμιέρα των νοκάου αυτό το ματς έχει, αυτό και θα πιάσω. Γιατί είμεθα επαγγελματίες, αναγνώστη μου.
Νότια Αφρική – Καναδάς προγνωστικά
Γενικά περιμένω πολλές παρατάσεις στα νοκάου. Έχουμε που έχουμε χάσει τον ύπνο μας, τουλάχιστον να μειωθούν οι χρόνοι αναμονής ανάμεσα στα ματς.
Δεν έχω πολλά να πω εδώ. Καλύτερη ομάδα ο Καναδάς, αλλά πολύ σκληροί οι Νοτιοαφρικανοί. Πάω για όλα ή τίποτα, που λες. Τριπλό μπετ, με μικρό ποντάρισμα. Αρχικά θα παίξω την ισοπαλία στο ενενηντάλεπτο, σε απόδοση 3.55 από τη Novibet. Αλλά θα ρισκάρω και λίγο παραπάνω, παίρνοντας και τη νίκη του Καναδά (που είναι καλύτερη ομάδα) στην παράτα, στο 9.50 της Novibet.
Αν κερδίσει κάποιος από το ενενηντάλεπτο (και μου χαλάσει το στοίχημα) θεωρώ ότι θα είναι ο Καναδάς με 1-0. Για αυτό θα πάρω και το άντερ ενάμισο, στο 2.98 της Winmasters.
Αυτά τα πολύ ολίγα σήμερα. Αύριο έχουμε ματσάρες και ο Νώντας βλέπει εκπλήξεις. Αλλά θα περιμένεις. Το αξίζω. Αφού δεν είμαι τίπστερ, είμαι ιδέα.




